Toimitusehdot
Velosport.fi verkkokaupan tavaramerkin omistaa ja verkkokauppaa hallinnoi Velosport Oy (Y-tunnus: 3016053-1)
1. Asiakasrekisteri
Tilauksen yhteydessä antamasi henkilötiedot tallentuvat asiakasrekisteriimme. Käytämme tietojasi omaan markkinointiimme, mikäli et kiellä tätä. Kiellon voi tehdä vapaamuotoisesti tilauksen yhteydessä. Tietojasi ei luovuteta kolmansille osapuolille ellei tilauksesi toimitusmuoto sitä edellytä. Rekisteri- ja tietosuojaseloste
2. Hinnoittelu
Tässä verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät aina arvonlisäveron. Tuotteita myydään kulloinkin voimassa olevien hintojen mukaan ja lisäksi veloitetaan mahdolliset toimituksesta aiheutuvat kulut.
Velosport Oy pidättää oikeuden kaupan perumiseen, mikäli kaupan kohteena on ollut selvästi virheellisesti hinnoiteltu tuote. Tällä tarkoitetaan oleellisesti tuotteen todellisesta hinnasta poikkeavaa hintaa.
3. Tilaaminen ja toimitusaika
Vähimmäistilausrajaa ei ole.
Tuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää.
Ilmoitamme tilaajalle sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli toimitusaika eroaa selvästi normaalista.
Tuotteiden toimitus tapahtuu Schenkerin pakettiautomaattiin tai Netluxin kotiinkuljetuksella.
Maksettaessa ostokset maksupalvelussa asiakkaan täytyy muistaa painaa maksupalvelussa ”Palaa myyjän sivulle” -painikkeesta, muuten tilaus ei rekisteröidy maksetuksi ja tilaus menee keskeytyneeksi.
4. Nouto liikkeestä
Jos valitset toimitustavaksi “nouto liikkeestä”, tuotteet ovat noudettavissa seuraavana arkipäivänä klo 15.00 jälkeen, ellei toisin ilmoiteta. Tilatut tuotteet pidetään varattuna 14vrk, jonka jälkeen maksamattomat tuotteet palautuvat myyntiin ja tilaus peruuntuu. Maksetut tuotteet lähetetään asiakkaan kustannuksella.
5. Tilauksen peruuttaminen
Pidätämme oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tuotetta ei tilaushetkellä ole saatavilla.
Tilaaja voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa (14vrk).
Tilaajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
6. Palautukset
Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita. Mikäli tuotteessa näkyy merkkejä käytöstä tai vahingoista (meistä johtumattomista syistä), pidätämme oikeuden rahojen palautukseen.
OUTLET-tuotteilla ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.
Toivomme, että tuote palautetaan sen alkuperäisessä paketissa.
Tuotteen palauttaminen tapahtuu asiakkaan omalla kustannuksella perille asti. Tuotteen palauttaminen tapahtuu joko kotiinkantona tai vaihtoehtoisesti Matkahuollolla K-Market Amerinkulman toimipisteeseen (HUOM. palautus vain ja ainoastaan tähän toimipisteeseen). Emme nouda postitoimipaikasta noudettavaksi merkittyjä paketteja. Puhelinnumero: 050 4393223
Palautusosoite on:
K-market Amerinkulma / Velosport Oy
Mäkelänkatu 87
00610 Helsinki
puhelinnumero palautukseen: 050 4393223
7. Reklamaatiot
Mikäli toimitus on sisältänyt virheellisen tai viallisen tuotteen tai mikäli toimitus on ollut muulla tavalla virheellinen, tilaajan on annettava reklamaatio Velosport Oy:lle viipymättä. Kaikki tuotteita tai toimitusta koskevat reklamaatiot pyydämme lähettämään viimeistään seitsemän (7) vuorokauden kuluttua tilauksen vastaanottamisesta sähköpostitse osoitteeseen info@velosport.fi
8. Muut ehdot
Velosport Oy ei ole vastuussa, mikäli toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy force majeure -syistä. Emme myöskään ole vastuussa, mikäli tilaus jää saapumatta perille tai viivästyy tietoverkon tai tietoliikenneyhteyksien toimimattomuuden vuoksi.
Pidätämme oikeuden olla myymättä ja toimittamatta tuotteita toimitusehtoja rikkoneille tilaajille.
Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja niitä koskevat riitaisuudet ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa.